Brand management in the fast food industry docoral thesis : a cultural perspecitve of the branding strategies of firms, and the behaviour of consumers in the Czech Reoublic and Ghana = Brand management v průmyslu rychlého občerstvení : kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Asamoah, Emmanuel Selase (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2012
Subjects:
Physical Description: 244 s. : il. ; 25 cm

Cover

LEADER 02520ntm a22005657a 4500
001 65329
003 CZ ZlUTB
005 20220521110017.0
007 ta
008 120719s2012 xr d f m 000 0 eng d
999 |c 65329  |d 65329 
040 |a ZLD002  |b cze 
041 0 |a eng  |b cze 
043 |a e-xr--- 
043 |a f-gh--- 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.626  |2 MRF 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 640.433  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (667)  |2 MRF 
080 |a (043.3)378.245  |2 MRF 
100 1 |a Asamoah, Emmanuel Selase  |7 mzk2012698598  |4 dis 
245 1 0 |a Brand management in the fast food industry  |h [rukopis] :  |b docoral thesis : a cultural perspecitve of the branding strategies of firms, and the behaviour of consumers in the Czech Reoublic and Ghana = Brand management v průmyslu rychlého občerstvení : kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně /  |c author Emmanuel Selase Asamoah ; supervisor Miloslava Chovancová 
246 3 1 |a Brand management v průmyslu rychlého občerstvení 
260 |c 2012 
300 |a 244 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
500 |a Studijní obor: P 6208 Economics and management 
502 |a Disertace (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2012 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a České resumé 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Ghana  |2 czenas 
650 0 7 |a rychloobslužné restaurace  |7 ph125371  |2 czenas 
650 0 9 |a brand name products  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
650 9 |a consumer behavior  |z Czech Republic  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Ghana  |2 eczenas 
650 0 9 |a fast food restaurants  |2 eczenas 
655 7 |a doktorské disertace  |7 fd186751  |2 czenas 
655 9 |a higher doctoral dissertations  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |c vs 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KASAMOAHES  |7 0  |8 MANUS  |9 118307  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2012-07-19  |l 2  |o K/ASAMOAH,E.S.  |p 420010145772  |r 2019-08-26  |v 200.00  |w 2019-08-26  |x N:povinný výtisk;  |x 20100831  |y 12